Tags: کاغذ   دیواری   کاغذدیواری   لمینت   کفپوش   دکوراسیون   ساختمان   نقاشی   معماری   دیزاین   دکو   دکور   تزیینات داخی   پوستر   کابینت   بازسازی   کفسابی   پارکت   طراحی   چیدمان   استیکر   کناف   سقف کاذب   ارزان   بهترین کاغذ دیواری برای اتاق استراحت   بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب   بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب پسر   بهترین کاغذ دیواری برای اتاق خواب دختر   بهترین کاغذ دیواری برای اتاق کار   بهترین کاغذ دیواری برای پذیرایی   بهترین کاغذ دیواری برای حال   بهترین کاغذ دیواری برای حامام   بهترین کاغذ دیواری برای حمام   بهترین کاغذ دیواری برای حموم   بهترین کاغذ دیواری برای دستشویی   بهترین کاغذ دیواری برای دفتر کار   بهترین کاغذ دیواری برای سالن پذیرایی   بهترین کاغذ دیواری برای هال   برترین خرید اینترنتی کاغذ دیواری   خرید اینترنتی کاغذ دیواری   خرید اینترنتی کاغذ دیواری پوستری   خرید اینترنتی کاغذ دیواری روز   خرید اینترنتی کاغذ دیواری معتبر   خرید کاغذ دیواری   خرید کاغذ دیواری آمریکایی   خرید کاغذ دیواری ایرانی   خرید کاغذ دیواری برترین   خرید کاغذ دیواری برند   خرید کاغذ دیواری بهترین   خرید کاغذ دیواری پوستری   خرید کاغذ دیواری خارجی   خرید کاغذ دیواری خارجی ایتالیایی   خرید کاغذ دیواری خارجی خوشگل   خرید کاغذ دیواری خارجی خیلی خاص   خرید کاغذ دیواری خارجی خیلی شیک   خرید کاغذ دیواری خارجی ناز   خرید کاغذ دیواری خارجی اروپایی   خرید کاغذ دیواری زیباترین   خرید کاغذ دیواری کره ای   خرید کاغذ دیواری مارک   خرید کاغذ دیواریبرند   تاریخچه کاغذ دیواری   فروشگاه کاغذ دیواری   فروشگاه کاغذ دیواری برتر   فروشگاه کاغذ دیواری خاص ترین   کاغذ دیواری اتاق کودک   کاغذ دیواری ارزان   کاغذ دیواری ساده   کاغذ دیواری ضد آب   طرحهای جدید کاغذ دیواری از چه سایتی   طرحهای جدید کاغذ دیواری خیلی خاص   طرحهای جدید کاغذ دیواری و مد روز   مدل کاغذ دیواری پذیرایی اداری   مدل کاغذ دیواری پذیرایی کودک   مدل کاغذ دیواری سالن   زیباترین کاغذ دیواری ها در مرکز خرید   زیباترین کاغذ دیواری های روز   کاغذ دیواری هانا   کاغذ دیواری هانا از آلبوم   انتخاب کاغذ دیواری برای پذیرایی   خرید آنلاین کاغذ دیواری   خرید کاغذ دیواری کاپری   نمایندگی کاغذ دیواری خارجی  

اتاق خواب: برای بسیاری از ما یک اتاق خواب مرتب بسیار ایده آل و خواستنی است - نه فقط به دلیل اینکه آرامش بخش و منظم به نظر می رسد، بلکه به این خاطر که چنین اتاق خوابی بزرگ تر و جادار تر حس می شود. مبلمان چندکاره، تجهیزات سفارشی و ترفندهای دکوراسیون، شیوه هایی کلیدی و مهم برای جا دادن اشیای بسیار در یک اتاق کوچک هستند. 

هر چقدر از خوبی طاقچه ها برای نگهداری لوازم بگوییم کم است. آن ها ساده و شکیل هستند، از فضای دیوار استفاده ی مفید می کنند (در حالی که فضای ارزشمند کف را اشغال نمی کنند) و با لوازم دکوری ساده می توانند به یک عنصر بصری زیبا تبدیل شوند. اگر دیوار تان برای این کار مناسب است، در دو سمت تخت خواب تان طاقچه ای به عنوان میز پاتختی توکار در آورید یا می توانید آن را در بالای تخت تان برای نگهداری و نمایش چیزهایی مثل کتاب و عکس ایجاد کنید.

۲. بالا بردن تخت خواب در دکوراسیون اتاق خواب

حقیقتی که درباره ی تخت خواب ها وجود دارد این است که شما بیشتر وقتی را که روی آن ها سپری می کنید به صورت دراز کشیده هستید و بنابراین به ارتفاع زیادی در بالای آن نیاز ندارید. تخت ها فضای زیادی از کف را اشغال می کنند، بنابراین بالا بردن آن ها به معنای ایجاد فضای کافی در زیر شان برای اشیای دیگر مثل میز تحریر یا مبل راحتی یا حتی میز آرایش یا دراور است.
در این تصویر تعبیه ی پله های نردبان روی دیوار به جای تخت، فضای اضافی برای شلف در زیر تخت ایجاد کرده است.

۳. حداکثر استفاده از فضای زیر تخت خواب در اتاق خواب

بسیاری از تخت ها جعبه های کشویی در زیر شان تعبیه شده اما اگر تخت خواب شما این چنین نیست، بهتر است حتی برای کوچک ترین فضای زیر تخت نیز جعبه ها و کشو های سفارشی ایجاد کنید و حتی یک سانتی متر از آن را هدر ندهید.

۴. وسایل چندکاره در دکوراسیون اتاق خواب

به لطف طراحی داخلی هوشمندانه، این اتاق خواب کوچک در فضایی با مساحت بسیار کم جا گرفته است. قرار دادن سرتختی در ضلع بلندتر تخت، آن را به یک مبل تختی تبدیل کرده است و پایین ترین شلف نیز به عنوان میز کار استفاده می شود. اگر ترجیح می دهید به جای میز کار جای بیشتری برای خوابیدن داشته باشید، شلف ها را بالاتر نصب کنید تا بتوانید زیر آن تشک بزرگ تری قرار دهید.

۵. طراحی تجهیزات سفارشی در دکوراسیون اتاق خواب

این تخت خواب توکار علاوه بر فضای کاربردی زیر تخت و سرتختی متصل با متریال مشابه برای به حداقل رساندن بی نظمی بصری، یک پیش آمدگی کاربردی دارد که هم می تواند به عنوان میز پاتختی باشد، هم شلف و هم محلی برای نشستن.
پس از طراح داخلی دکوراسیون منزل خود بخواهید تجهیزات اتاق خواب تان را دقیقا متناسب با فضای آن طراحی کند تا از هر قسمتش بتوانید بیشترین استفاده را بکنید.

۶. ریل ها، شلف ها و قفسه های باز در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

بهترین راه برای ایجاد فضا متناسب با نیازهای تان و بدون ایجاد فضای توکار، ترکیب و هماهنگ کردن ریل ها و شلف ها است بدون اینکه نیاز به قطعات حجیم مبلمان داشته باشید. قفسه ها، ریل آویزان و میز کنسول در اینجا لباس ها، کفش ها و چیزهای دیگری مثل کتاب ها را بدون ایجاد خلل در فضا، نگه می دارند.

۷. کمد دیواری سرتاسری در طراحی داخلی اتاق خواب

اگر فضای زیادی برای میزها، دراورها یا شلف ها ندارید، از یک کمد دیواری سرتاسری استفاده کنید. این کابینت در تصویر به صورت مؤثری اطراف درب ورودی را فرا گرفته و شامل کمد های جاداری برای لباس ها و شش کابینت با اندازه ی مناسب برای لباس های فصلی و اشیای کم استفاده می شود.
درب های کمد ها کشویی هستند، پس در هنگام باز شدن در فضا خللی ایجاد نمی کنند. رنگ سفید ساده ی آن ها و دستگیره های ظریف شان ظاهری مینیمال به فضا داده است.

۸. استفاده از فضای زیر سقف در دکوراسیون اتاق خواب کوچک

اگر سقف بلندی دارید، می توانید از فضای بالای سر به صورت کاربردی تری استفاده کنید. در این تصویر سقف پایین آمده، نورپردازی را پنهان کرده است اما شما می توانید از همین ایده برای ایجاد فضایی برای نگهداری وسایل استفاده کنید. البته حتما باید از یک حرفه ای کمک بگیرید تا سقف پایین آمده قدرت تحمل بار داشته و ایمن باشد.

 

۹. استفاده از هر گوشه فضا در دکوراسیون اتاق خواب

این اتاق خواب یک کلاس آموزشی در استفاده از هر سانتی متر فضای نگهداری اشیا است. استفاده از شلف متصل به درب کمد به عنوان میز پاتختی به جای یک میز پاتختی مستقل، یعنی شما به راحتی و بدون نگرانی می توانید هر فضایی را به کمد تبدیل کنید.
درب های سفید مینیمال ظاهر فضا را بسیار ساده حفظ کرده اند و به تخت خواب اجازه ی هنرنمایی داده اند، گویی اصلا کمدی وجود ندارد.

۱۰. مبلمان کوتاه در طراحی دکوراسیون اتاق خواب کوچک

اگر سقف اتاق خواب تان شیب دار است، تمام مبلمان ها و از جمله تخت خواب تان را کوتاه بگیرید. مبلمان کوتاه نه تنها احساس جادار تر بودن به فضا می دهد، بلکه به آسانی در گوشه های قناس جا می گیرد. برای مثال در این اتاق میز پاتختی به دلیل کوتاه بودن به خوبی در کنار تخت جای گرفته است.